Aktualności

WYCIECZKA DO GDAŃSKA

30 maja 2017r. uczniowie klasy 5b, 6a i 6b wyjechali na wycieczkę do Gdańska. Po zwiedzeniu starej części miasta: Długi Targ, fontanna Neptuna, dwór Artusa, żuraw; udali się do Ośrodka Kultury Morskiej. Tu mogli się dowiedzieć, jak powstaje wir wodny i fala tsunami, jak działa bateria słoneczna, a w basenie sterować modelami różnego typu jednostek pływających. Potem uczniowie statkiem popłynęli na Westerplatte symbolu wybuchu II wojny światowej. Wrócili do domu zadowoleni i pełni wrażeń.

Festiwal Projektów w Gimnazjum nr 58 Mistrzostwa Sportowego

Dnia 1 czerwca 2017 roku w Gimnazjum nr 58 Mistrzostwa Sportowego odbył się "Festiwal projektów", czyli prezentacja prac o różnej tematyce wykonanych metodą projektu edukacyjnego. Udział w festiwalu brało 7 grup projektowych. Uczniowie rozpoczęli pracę nad realizacją zadań już w pierwszym semestrze, dokumentując swoje działania pod opieką nauczycieli.
Tematyka prac dotyczyła różnych zagadnień z j. angielskiego, matematyki, biologii, informatyki, jak również plastyki i techniki. Młodzież przygotowała swoje prace do prezentacji w ciekawy sposób. Przeważały głównie prezentacje multimedialne, filmy ale również rękodzieła i plansze edukacyjne.
Najlepszym projektem okazał się projekt „Pergamano- papierowa koronka” , którego opiekunem była Pani Jolanta Kizelbach.
Drugie miejsce zajął projekt „My jako reporterzy”, którego opiekunami są Pani Oliwia Piekarska oraz Pani Dorota Boras Pociask.
Trzecim projektem w kolejności pod względem oceny komisji był projekt Pani Ireny Skotarskiej „Z czego słyną miasta Wielkiej Brytanii?”.
Festiwal projektów był przygotowany w sposób interesujący i wniósł nowe doświadczenia dla wszystkich. Nasza młodzież potrafi współpracować w grupie, ma inspirujące pomysły, które umie w interesujący sposób przedstawić.

Z okazji Tygodnia Kolorów w naszej szkole wystąpił szkolny teatr Caramba z Brzozy. Aktorzy w bardzo dobrym wydaniu przedstawili ambitny czarny humor w sztuce napisanej przez jedną z opiekunek pt. „O czym marzy Pluskwa”.

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE DLA RODZICÓW DZIECI KLASY PIERWSZEJ W ROKU SZKOLNYM 2017/2018

Szanowni Państwo!

Dnia 5 czerwca 2017 r. o godz. 16.30 /w sali nr 4/  odbędzie się spotkanie organizacyjne dla rodziców uczniów rozpoczynających naukę w klasie pierwszej w roku szkolnym 2017/2018.

Serdecznie zapraszamy – dyrekcja ZS nr 25

MS w Bydgoszczy

Wycieczka naszych gimnazjalistów do Łeby

W dniach 24-25 maja odbyła się szkolna wycieczka do Łeby. W pierwszej kolejności odwiedziliśmy zamek krzyżacki w Bytowie. Następnie udaliśmy się do słonecznej Łeby do ośrodka wypoczynkowego Korsarz. Wieczorem zwiedzaliśmy Łebę. Plażowaliśmy i zwiedziliśmy nadmorski port. Nie zabrakło wspólnego ogniska, śpiewu i tańców. Wycieczkę uważamy za udaną.