Dobry Start!
Szanowni Państwo,
w tym roku wnioski o świadczenie 300 plus z programu "Dobry Start" można składać tylko elektronicznie - za pomocą Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, bankowości elektronicznej lub portalu Emp@tia.
Osoby, które nie złożyły jeszcze wniosku o świadczenie 300 plus, mogą skorzystać z pomocy pracowników ZUS (szczegóły na plakacie).
Rodzice, którzy będą chcieli złożyć wniosek o świadczenie 300 plus, powinni pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty, numer rachunku bankowego,
na który zostanie wypłacone świadczenie, adres mailowy, a także orzeczenie o niepełnosprawności, jeśli dziecko kontynuuje naukę po ukończeniu 20 roku życia i jest osobą z niepełnosprawnością. Konieczna jest również znajomość numeru PESEL dziecka, nazwa i adres szkoły do której dziecko uczęszcza.
Świadczenie z programu "Dobry Start" wypłacane jest wyłącznie na rachunek bankowy. Rodzice, którzy korzystają z kart przedpłaconych wydanych np. przez MOPS-y, GOPS-y nie mogą wskazywać rachunku z karty. Muszą podać osobiste konto w banku.